OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anrika Scandic Kramer[vid[Stortorget[mitt i centala Malmö har[i mer än hundra år varit en populär mötesplats för[människor på resande fot såväl som[stadens invånare.Idag erbjuder vi 113 hotellrum,[konferensmöjligheter samt[trevlig restaurang & bar.För mer information om[oss - kika in på vår hemsida www.scandichotels.com/kramer [ Är du en[genuin servicemänniska, som alltid går den extra milen för gästen och har ett[leende och humör[som smittar av sig och får dina kollegor att arbeta likadant?Då kanske du är vår nya teamleader!?Till Scandic Kramer söker vi en driven och engagerad Service Manager för att leda den dagliga driften av vår restaurang och bar.Vi tror att du har ledarskapet naturligt i dig och[lätt för att knyta kontakter och känna stort engagemang i ditt arbete.Du brinner för att vara med och utveckla och leda din avdelning och hela hotellet[mot än nöjdare gäster, puls[och en hög lönsamhet.I dina dagliga arbetsuppgifter ingår, vid sidan av rent servisarbete,[b la personalrelaterade frågor, hantering av offerter, inköp av mat & dryck och[inventering.Tillsammans med F&B Manager ansvarar du även för utveckling och uppföljning av kvalitet, standards och rutiner.Du är själv delaktig i den dagliga driften, vilket innebär att din arbetstid är förlagd till såväl dagtid som kvällar och helger.Du ingår i den gemensamma driftsgruppen för Scandic S:t Jörgen och Scandic Kramer och rapporterar direkt till F&B Manager.Goda kunskaper i det svenska och engelska språket, såväl verbalt som skriftligt, är viktigt för den professionella kontakten med gästen.Vi förutsätter att du har goda datakunskaper.Låter detta som en spännande utmaning?Varmt välkommen med din ansökan!Vänligen observera att vi endast tar emot ansökningar via länken nedan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lisa Darrell
+46 (0)40-6935403, +46 (0)709-735661
Josephine Wreth
+46 (0)40 693 54 00
Colin Barry
+46 406935400