Är du vår spindel i nätet?

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en person för ett vikariat på minst ett år, med möjlighet till förlängning.


Vi arbetar inom telekombranschen och verkar främst som återförsäljare för några av Sveriges största operatörer. Vårt fokus ligger på små och medelstora företagskunder. Vi hjälper företag med allt från enkla mobilabonnemang till kundanpassade växellösningar.

Vi söker nu en person att bli vår ”spindel i nätet”. Du kommer att arbeta både administrativt och per telefon med kundkontakt.

 

Under en arbetsvecka kommer du bland annat:


* Registrera nya ordrar i våra CRM-system
* Ansvara för den process som följer från att du orderlagt en ny kund till att kunden får sina produkter/överenskommen utrustning samt porteras och kommer igång med sin nya telefonilösning.
* Svara på löpande frågor och ärenden per mail och telefon - från kunder, sammarbetspartners och säljare (helt enkelt vara spindeln i nätet)
* Viss fakturering kommer även att ingå i ditt arbete.
* Du kommer arbeta en hel del i Office-program som t.ex Excel och word.

 

Vi ser därför att du:


* Är en glad och social person med känsla för service.
* Har skinn på näsan och kan behandla alla typer av bemötanden från kunder på ett proffsigt & servicemedvetet sätt.
* Är prestigelös och flexibel i den mening att du hjälper till och hugger i där det behövs, med stort som smått.
* Har vana av att arbeta med dator som främsta redskap samt program som Excel.
* Har goda kunskaper i det svenska språket och kan utrycka dig mycket väl i både tal och skrift.

 

Vi erbjuder dig:


* En trivsam arbetsmiljö i nya fräscha lokaler i företagsparken Pedagogen Park, Mölndal. Här finns trevliga lunchrestauranger, lunch-träningspass och andra aktiviteter att tillgå.
* Varierande arbetsuppgifter.
* En liten och familjär, men växande organisation som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.

 
Självklart kommer du i början av din anställning att arbeta parallellt med personen som du kommer vikariera för. Detta för att få en bra start och utbildning i hur arbetet går till. Vi kommer att gå igenom precis allt så att du kan jobbet grundligt innan själva vikariatet träder i kraft.

 

Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig minst ett år med möjlighet till förlängning. Vi arbetar måndag-torsdag 8.30 - 17.00, Fredag 8-15. Tjänsten är heltid.

 

Ansök med CV, personligt brev och bild. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts efter överenskommelse.

Vi ser fram emot att träffa dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

www.ringbox.se Evelina
+4672 249 90 19
www.ringbox.se
info@ringbox.se
HR Evelina Snellman
0770-71 00 00
info@ringbox.se
0770-71 00 00
Personalansvarig Evelina
jobb@ringbox.se
evelina@ringbox.se Evelina Snellman
0770710000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RingBox AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 25 april 2016

Besöksadress

Kontrabasgatan 7 42150 Västra Frölunda
None

Postadress

Kontrabasgatan 7
Västra Frölunda, 42150

Liknande jobb


Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024

Kundsupport inom industri

Kundsupport inom industri

26 april 2024

18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024