Är du vårt nya ansikte utåt för kundtjänst och felanmälan hos HSB?

Är du vårt nya ansikte utåt för kundtjänst och felanmälan hos HSB?

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Sedan 1923 har vi utvecklat boendet för dig. Vi tror på innovativa och hållbara lösningar som driver samhället framåt, idag och i framtiden. Välkommen till vår värld där vi bryr oss om människan. Välkommen hem.

HSBs uppdrag är att tillsammans med medlemmarna skapa det goda boendet. Som kooperativ organisation har HSB ständigt fokus på medlemsnytta och medlemsinflytande. Vår verksamhet, som är en kombination av medlemsverksamhet, förvaltningstjänster och nyproduktion, ska också genomsyras av ansvarstagande, både för våra boende och samhället i stort. Vår federativa struktur skapar en gemensam grund som skapar goda förutsättningar för att HSB ska kunna möta medlemmarnas behov både i dag och i framtiden.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I rollen som kundtjänstmedarbetare är du vårt ansikte utåt för våra medlemmar, hyresgäster och bostadsrättsföreningar. Du kommer ta emot inkommande samtal och agera support inom diverse frågor. Kundtjänst är bemannat dagtid från måndag till fredag. I din roll kommer du även bemanna boservice och felanmälan. Dit vänder sig våra hyresgäster om de har något problem eller fel i bostaden. Tjänsten innefattar även en del administrativa arbetsuppgifter.

Din profil

Vi söker dig som har liknande erfarenheter av kundtjänst, support och felanmälan. Du behöver ha god datavana och förmåga att hantera svenska obehindrat i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.

Som person trivs du med att vara en del av ett härligt team där servicetänk, samarbetsvilja och initiativtagande värderas högt. Du drivs av att besitta en roll där du agerar som spindeln i nätet och är engagerad i din kommunikation med hyresgäster och medlemmar.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Linda Connbo och nås på 070-795 01 89 eller på linda.connbo@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2021
  • Ansök senast: 14 mars 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb