OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RESULTAT Contact Center AB har funnits sedan 1988 och har idag tre Contact Center belägna i Stockholm, Hofors och Härnösand. RESULTAT Contact Center AB arbetar främst med försäljning men även med undersökningar och besöksbokning. Vi arbetar med flertalet av Sveriges mest kända varumärken. Vår kontakt med kund sker via telefon och hos oss fungerar du som en viktig länk i våra uppdragsgivares kundrelationer. Som säljare hos RESULTAT Contact Center kommer dina arbetsuppgifter att vara: - Att se utmaningen i att bearbeta våra uppdragsgivares befintliga kunder samt arbeta med nykundbearbetningar och relationsförsäljning per telefon. - Att aktivt bidra till att uppnå uppdragsgivarens och RESULTAT Contact Centers resultat- och försäljningsmål. Våra förväntningar på dig som säljare är att: - Du är en utåtriktad och ansvarsfull person med hög serviceanda, mycket energi och stort engagemang. - Du är bra på att skapa kontakter och förtroende för att utveckla och behålla långsiktiga relationer. - Du kan på ett sätt hålla en dialog med folk på alla nivåer inom näringslivet och kan föra dig i sociala sammanhang. - Du är utrustad med en stark drivkraft, och delar synen att resultatet till stor del beror på din kreativitet och förmåga att se nya möjligheter och lösningar. - Du är extremt prestationsinriktad och en tävlingsmänniska som är bäst när det gäller. - Du har en godkänd gymnasieutbildning eller liknande samt grundläggande IT-kunskaper. Du kommer att erbjudas löpande coachning samt kontinuerlig utbildning internt inom VENDATOR RESULTAT UNIVERSITET. Universitetet är ett utvecklingsprogram som riktar sig till alla medarbetare inom RESULTAT och skapar ett tydligt värde för varje enskild individ och för företaget. Vårt mål är att skapa en intern karriärutveckling som syftar till att motivera våra medarbetare. Inom Universitetet har du möjlihet till att certifera dig som säljare. Du kommer att få stora möjligheter till att utvecklas vidare inom försäljning och aktivt bidra till såväl uppdragsgivarens som RESULTAT:s utveckling.