Arbetsledare

Arbetsledare

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en arbetsledare till vårt team som arbetar med grönyteskötsel och anläggning i Falun. Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att planera, leda och kvalitetssäkra det dagliga arbetet avseende skötsel och underhåll av utemiljön samt anläggningsprojekt på området. I rollen kommer det även ingå kundkontakt och administrativa uppgifter samt att komma med växtförslag och andra förbättringsförslag för utemiljön du ansvarar för.



Vad innebär tjänsten?

I rollen som arbetsledare spenderar du en stor del av arbetsdagen med att planera, organisera och administrera projekt för både skötselavtal samt extraarbeten kring skötsel, underhåll och finplanering. Att samordna och arbetsleda personalen genom deras arbeten är även en stor del av din roll. Genom rondering och kontinuerlig dialog med kunden säkerställer du att arbetet håller en hög standard och utförs enligt kundens förväntningar. Administrativa sysslor som ingår i tjänsten är bland annat planering, inköpshantering, räkna på jobb, tidrapportering, fakturering etc.

Du arbetar även till viss del ute i produktionen som en del av arbetslaget med att arbetsleda, strukturera och effektivisera plantering, beskärning, gräsklippning, ogräsrensning, renhållning och övriga skötselsysslor. Som arbetsledare fungerar du som produktionschefens förlängda arm, både ute i produktionen samt inne med projekthanteringen, så ert teamwork är av största vikt. Precis som ditt teamwork med din arbetsgrupp även är av största vikt.



Vem letar vi efter?

För denna tjänst söker vi en engagerad, kreativ och driven person, med erfarenhet av en arbetsledande position. Du bör ha en trädgårdsmästarutbildning på minst 2 år eller landskapsingenjör- eller landskapsarkitektutbildning, samt utöver det bör du ha minst 2 års erfarenhet av att arbeta praktiskt med trädgårdsskötsel.

Du har givetvis god datorvana, körkort B samt behärskar svenska i både tal och skrift. Fortsättningsvis ser vi att du är en naturlig och positiv organisatör med goda ledaregenskaper och förståelse för att driva affären. På ett strukturerat sätt arbetar du lösningsorienterat och effektivt för att lösa hastigt uppkomna problem. Du drivs av att leda och engagera ditt team för att tillsammans nå uppställda mål. Vi värdesätter god samarbetsförmåga, ansvarstagande och kvalitetsmedvetenhet.



Vad erbjuder vi dig?

Vi erbjuder dig en stimulerande utmaning tillsammans med ett mycket professionellt team i ett branschledande och framgångsrikt företag.

Tjänsten är en heltidsanställning på 40h/v som tjänsteman. Vi inleder anställningen med en provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning.



Har du frågor om tjänsten?

Kontakta Jessica Sjölander, Produktionschef, 023-48 89 62

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svensk Markservice
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Besöksadress

Första industrigatan 2B
None

Postadress

Första industrigatan 2B
KRISTINEHAMN, 68130

Liknande jobb


Arbetsledare kyrkogårdsförvaltningen

Arbetsledare kyrkogårdsförvaltningen

23 september 2022

Lagbas Grönyteskötsel

Lagbas Grönyteskötsel

23 september 2022

23 september 2022

Parkarbetare med samordningsansvar

Parkarbetare med samordningsansvar

23 september 2022