Arbetsmarknadssekrererare

Arbetsbeskrivning

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Kartläggning, vägledning, upprättande av individuella handlingsplaner, uppföljning, administration samt kontakter med berörda myndigheter och organisationer. KVALIFIKATIONER Svensk eller utländsk högskoleutbildning helst med samhälls- eller beteendevetenskaplig inriktning. Vi ser gärna att Du har erfarenhet av motivationsarbete samt av att leda och samordna grupper. Datorkunskap och vana vid administration. Du bör vara initiativ- och iderik, serviceinriktad, ha lätt för att nå människor samt att kunna samarbeta, engagera och ha en positiv framtoning. Arbetet kräver att du har en helhetssyn på verksamheten, stor förmåga att fatta egna beslut och arbeta självständigt, men också att kunna organisera arbetet tillsammans med den övriga gruppen och bidra till utvecklingen av verksamheten. God administrativ förmåga är viktig och god svenska i tal och skrift är nödvändigt. Stor hänsyn tas till personlig lämplighet.

Sammanfattning

Liknande jobb


IT-tekniker

7 september 2006

7 september 2006

15 februari 2006