Area Manager med fokus på tillväxt och nykund!

Area Manager med fokus på tillväxt och nykund!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av callcenter eller telefonförsäljning och vill ta nästa kliv i karriären? Lever du med inställningen att inget är omöjligt och att varje nej är ett steg närmre ett ja? Då kan detta vara tjänsten för dig! För oss är det viktigare vem du är och vad du vill uppnå, än vad du gjort tidigare. Men har du erfarenhet av B2B-försäljning ser vi det som meriterande. Vi söker nu en Area Manager inom nykundsförsäljning till Malmö som vill bidra till ökad tillväxt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och bli en del av vår härliga gemenskap på Office Management!

Arbetsuppgifter
Som Area Manager hos oss hjälper du våra kunder att hitta kostnadsbesparande helhetslösningar inom telefoni. (https://www.officemanagement.se/telefoni/) Genom uppsökande försäljning bearbetar du både små och stora bolag med korta ledtider och snabba avslut. När du blivit riktigt varm i kläderna kommer du få behålla de kunder du tagit in. Du har eget kund- och budgetansvar och ingår i ett mindre säljteam med erfarna kollegor och högt i tak. Vi har god sammanhållning och träffas gärna utanför jobbet på en AW samt stöttar varandra i arbetet- allt för att teamet ska nå nya höjder!

Vi är måna om att du som ny medarbetare hos oss ska få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen. Därför kommer du, oavsett erfarenhet eller bakgrund, få genomgå en veckas introduktion på vårt huvudkontor i Stockholm.

Erfarenhet

Vi söker dig som har:

- Erfarenhet av callcenter eller telefonförsäljning
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
- Innehar B-körkort och tillgång till egen bil


Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning. Har du dessutom erfarenhet av B2B-försäljning inom operatörslösningar alternativt från telekombranschen, ser vi det som meriterande.

Egenskaper
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som dina redskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

O.M erbjuder

- Månadslön + provision
- Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
- Rikslunchkort & förmånsportalen Benify
- Fantastiska kollegor
- Interna och externa utbildningar
- Etablerat bolag med starkt varumärke


Om oss
Office Management har funnits i 25 år och sedan dess har vi hjälpt 8 000 företag i Norden med tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Tack vare alla våra 450 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden och omsätter 1 320 MSEK.

Start: November/december, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, 8-17
Plats: Krusegatan 19, Malmö

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Christoffer Jarl, på 010 858 50 31.

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2020
  • Ansök senast: 20 mars 2021

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


14 maj 2024

14 maj 2024