Area Specialist Bemanning

Arbetsbeskrivning

Office Management levererar helhetslösningar inom IT. kommunikation och kontor. Tanken är enkel - vi vill få våra kunders organisationer att fungera på sin mest optimala nivå genom att erbjuda integrerade lösningar som ger kunden tid över till sin kärnverksamhet.

Den största framgångsfaktorn för oss är våra anställda som alla fokuserar på att leverera den bästa lösningen fför våra kunder. Vi är idag 320 anställda och har kontor i Stockholm, Uppsala, Gävle, Luleå, Göteborg , Helsingborg, Malmö och Oslo.



 


Inom affärsområdet Facility Services så arbetar vi med kaffe- och dryckeslösningar, förbrukningsmaterial för kontor, kontorsinredning, frukt- och växtservice, städnings och flytthjälp, entrémattor, diktafoner och mycket mer. För att möta våra kunders efterfrågan så behöver vi nu ta in en Area Specialist som kommer att utveckla och driva bemanningsdelen inom affärsområdet.

Dina arbetsuppgifter:
Vi har länge erbjudit våra kunder bemanningslösningar inom reception och vaktmästeri. Då efterfrågan på dessa lösningar från oss ökar så vill vi nu ta in en person som kan bygga upp denna avdelning.

Vi inspireras av samarbetet med våra kunder och vi värnar mycket om våra anställda. Därför kommer de strategiska arbetsuppgifterna att handla om hur vi på bästa sätt bygger upp en bemanningsavdelning med detta i fokus. Som Area Specialist så blir du strategiskt och operativt ansvarig för våra bemanningslösningar.

De operativa arbetsuppgifterna innefattar allt från bokning av möte ute hos kund till kravspecifikation, kandidatsökning i form av annonsering och andra verktyg, urval, intervjuer, kandidatpresentation samt tillsättning och slutförande. Office Managements egen HR-avdelning kommer att stötta i alla rekryteringsrelaterade aktiviteter.   

Du kommer att bearbeta både befintliga och nya kunder samt agera som expert i dina kollegors affärer.

Vem vi söker
Vi söker en person som:

• Har minst 2 års erfarenhet av försäljning av bemanningslösningar inom tjänstemannasektorn (reception och vaktmästeri).
• Har vanan att driva egna säljprocesser
• Har lätt för att bygga långvariga relationer med kunder
• Kan driva en rekryteringsprocess från ax till limpa.
• Har körkort


Stor social kompetens, karisma och energi är nyckelegenskaper och något som behövs för att lyckas i denna roll. På Office Management arbetar ”plus-människor”, som brinner för sina kunder, har vilja att göra karriär och som håller ett högt tempo och har en positiv grundsyn. Som gör sitt bästa i alla lägen!

Då vi aktivt arbetar för en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke-rökare.

Vi erbjuder:
Detta är en utvecklande och omväxlande tjänst i en mycket solid och växande koncern. Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven, dynamisk kultur med höga ambitioner och rak kommunikation. Beslut fattas snabbt och flexibilitet råder. Du erbjuds ett utmanande och utvecklande arbete och goda möjligheter att påverka din egen roll. Du blir mycket synlig i företaget.

Lön: Fast lön (enligt överenskommelse), generöst provisionssystem och förmåner enligt policy.

Tillträde: efter rätt kandidats tillgänglighet.

Mer information om oss finner du på www.officemanagement.se

Ansökan:

Välkommen med din ansökan. Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Henrik Stadler, affärsområdeschef, 08-734 30 00

Välkommen till vår framtid!

Kontaktpersoner på detta företaget

Mari Larsson
08-734 30 00
Therese Wessman
08-734 30 00
Johanna Wiberg
23207
Andrea Brönnegård

Sammanfattning

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Affärsansvarig till Strängbetong i Örebro sökes!

Affärsansvarig till Strängbetong i Örebro sökes!

23 april 2024

16 maj 2024

Platschef till Lidköping & Skara - Motor Trend

16 maj 2024