Assignment Manager (Skandinaviska marknaden)

Arbetsbeskrivning

Swedish Recruitment är ett svenskt rekryteringsföretag som har specialiserat sig på rekrytering av skandinaver till den europeiska arbetsmarknaden.Vi har sedan 2005 jobbat med gränsöverskridande rekryteringar, våra tjänster innebär att du arbetar mot den skandinaviska marknaden.Vår kund är ett företag specialiserat support för online-företag.Detta innebär att de specialanpassar outsourcingtjänster som t.ex. kundtjänst, innehållshantering, forumsmoderation, övervakning av siter i säkerhetssyfte, för att nämna några saker.Tjänsten innebär att du har ett övergripande ansvar för specifika kunduppdrag vilket innefattar att du ansvarar för att kvalitetsmål och ekonomiska nyckeltal uppnås.Du kommer även att ha kontakt med kunden för att säkerställa att deras målsättningar uppnås i allra högsta grad och att inga möjligheter till försäljning av nya tjänster missas.Du kommer att ansvara för rekrytering, utbildning, coachning och allmänt ledarskap för de personer som i övrigt jobbar med uppdragen, både personal och team leaders.Vi söker dig som har: -Mycket starka kommunikationsegenskaper -Goda kunskaper i Engelska & Svenska, skriftligt + muntligt.En god förståelse av det Norska språket.-Tidigare erfarenhet av ledarskap.Gärna inom en call center miljö.-Erfarenhet av att jobba mot företag.-Grundläggande bokföringskunskaper -Stark multi-tasking förmåga -Hängivenhet och är målorienterad -Stark ledarskapsförmåga Om du vill jobba i en internationell miljö, i ett ungt och växande företag med stora utvecklingsmöjligheter så är det dig vi letar efter.Vi söker en person till denna tjänst och rekryteringen påbörjas omgående, så skicka din CV omedelbart.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SWEDISH RECRUITMENT
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 december 2010
  • Ansök senast: 6 januari 2011

Liknande jobb


13 september 2022

6 september 2022