OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AB Larga är ett serviceföretag inom området personlig assistans med säte i Lerum utanför Göteborg.Vi är ett medelstort företag inom branschen med cirka 50 uppdragsgivare/brukare.Vi söker nu en ny medarbetare till vårt kontor.Vi söker Dig som vill ansvara för vårt systematiska arbetsmiljöarbete.Arbeta med vårt utbildningsprogram; planera, organisera och hålla utbildningar för våra personliga assistenter.Du kommer också fungera som ett stöd åt våra uppdragsgivare i deras arbetsledning av de personliga assistenterna. Eftersom vi är ett litet kontor med sammanlagt fyra medarbetare, så hjälps vi åt med det administrativa.Önskvärda kvalifikationer är att Du har en högskoleutbildning inom personalfrågor eller motsvarande.Du får gärna ha ett par års erfarenhet inom yrket, men det är inget krav vi ställer.Positivt är också om Du har erfarenhet av att arbeta med funktionshindrade människor och personlig assistans.Som person är du empatisk och lyhörd.Du tycker om att möta och arbeta med människor.Du är utåtriktad och har god analytisk förmåga.Vi lägger stor vikt vid Din personlighet.Tjänsten är en tillsvidaretjänst på hel/deltid, enligt överenskommelse.Tillträde omgående eller snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Robert
Anna
Patrik
Lena
Tobias Hansson-Ljung
Lena
Ylva
Susanne
Olof
Maria