OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Congrex Sweden AB tillhör Congrex Group, en marknadsledande världsomspännande expert som tillhandahåller integrerade möteslösningar till organisationer, företag och statlig verksamhet.Tjänsteutbudet innefattar alla aspekter av mötesplanering och produktion.Congrex grundades 1982 och är en oberoende privatägd koncern med en omsättning om 90 miljoner Euro och 300 heltidsanställda.Congrex Group verkar utifrån 24 kontor spridda över Europa och Latinamerika, och har för avsikt att expandera till nya marknader inom en snar framtid.Congrex Sweden AB har kontor i Stockholm, Göteborg och Uppsala med totalt 70 anställda.Som Assistant Consultant Registration kommer du att ingå i ett team som arbetar med planering, genomförande och uppföljning av olika möten/projekt utifrån uppställda mål och deadlines.Arbetet innebär mycket kundkontakt och att du på ett aktivt sätt jobbar med att utveckla relationerna med våra befintliga kunder.Du kommer att arbeta i en internationell miljö, där engelska är vårt koncernspråk.Två av tjänsterna är placerade på vårt kontor i Stockholm och tre i Göteborg.Huvudsakliga ansvarsområden: - Lägga upp kongressen i vårt registreringssystem samt för Internetregistering - Löpande hantera anmälningar och betalningar - Korrespondens med delegater - Hantera speciella registrerings- och hotellönskemål - Ekonomisk avstämning efter avslutad kongress Kompetenskrav Du har: - Erfarenhet av liknande arbete - Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift - Goda kunskaper i Microsoft Office, Excel, Word, Outlook - Grundläggande ekonomikunskaper - Högskoleutbildning eller annan likvärdig utbildning Personliga Egenskaper Du är/har: - En kundfokuserad och serviceinriktad person som tycker om struktur och har ett sinne för siffror och detaljer.- Noggrann i ditt arbete och kan jobba i team samtidigt som du självständigt kan driva dina egna projekt.- Stor flexibilitet och trivs i en dynamisk miljö.