Assistant Coordinator, Int. läkemedelsföretag

Arbetsbeskrivning

Till ett långt uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som är en erfaren assistent.Du kommer att arbeta på ett internationellt läkemedelsföretag.Arbetsplatsen är i Solna.Uppdraget är under en föräldraledighet och beräknas pågå ett år. Du kommer att tillhandahålla administrativ support för affärsområdena Sales marketing och Corporate affairs där man arbetar på nordisk- och baltisk nivå.I rollen ingår att assistera chefen på avdelningen samt övrig personal i gruppen. Exempel på arbetsuppgifter: - Koordinera processer för inköp och fakturahantering.- Sköta den administrativa kontakten med externa kontakter/leverantörer.- Delta i projekt inom avdelningen.- Sköta introducering av nyanställda inom avdelningen, gå igenom administrativa processer.- Koordinera lokala och internationella möten, boka resor, mötesarrangemang.- Organisera mötesrum, logistik, catering och utrustning.- Uppdatera personal- och distributionslistor.- Utbildningsadministration - Sammanställa utbildningsmaterial.- Sammanställa rapporter med försäljningsstatistik. Kvalifikationer - Några års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter - Erfarenhet från att arbeta i internationell miljö - Svenska och engelska flytande i tal och skrift - Duktig på att arbeta i MS-officeprogram. Personliga egenskaper För att du ska trivas i den här rollen är det viktigt att du gillar att ge service.Du är social och har lätt för att etablera nya kontakter.Du är flexibel och prestigelös. Tjänsten ska tillsättas i i början på juni.Du kommer att vara ledig från midsommar t om början av augusti. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Märk din ansökan: "Assistant Coordinator läkemedelsföretag".Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Om Avanzera Bemanning AB Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Inriktningen är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.Se vidare www.avanzera.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 april 2010
  • Ansök senast: 10 maj 2010

Liknande jobb


12 februari 2010

22 april 2010

22 april 2010

Sekreterare/administratör

12 februari 2010