Assistant Store Manager - Suitsupply, Stockholm

Assistant Store Manager - Suitsupply, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Assistant Store Manager/ Assisterande butikschef – Suitsupply, Stockholm

Vet du vad som krävs för att vara det bästa stödet för en chef? I denna roll kommer du att bistå alla butikschefs relaterade frågor som försäljning, personalfrågor, butiksunderhåll, det visuella i butiken och allt annat som rör butiksdriften. Du prestigelös i din roll och drivs av att ha ett stort ansvar samt att identifiera och lösa problem är något som faller dig naturligt.

Dina arbetsuppgifter:
Se till att kunderna får bästa möjliga Suitsupply – servicen i butik
Agera starkt stöd för butikschefen
Inspirera och coacha ett team av säljassistenter
Ta hand om backoffice -funktioner, rapportering, lager etc.
Övervaka försäljningssiffror
Du hjälper till att säkerställa att kvaliteten och servicen i butiken hålls
Ansvarar för att alla rutiner och riktlinjer följs i butik
Delegera uppgifter till teamet efter behov
Se till att varumärket Suitsupply presenteras korrekt och att riktlinjer för försäljning följs
Motivera team och visa bästa praxis inom service och försäljning

Vi söker dig som:
- Har 2-3 års erfarenhet av rollen som Assistant Store Manager
- Har erfarenhet av en liknande detaljhandelsroll
- Har matt skapa och analysera rapporter och försäljningsdata
- Har ett naturligt ledarskap och utmärkta kommunikationskunskaper
- Har ett naturligt sätt att ge bästa servicen till kunderna
- Har en förmåga att coacha och motivera teamet
- Har sälj- och servicefokus
- Kan arbeta efter ett flexibelt arbetsschema
- Pratar och skriver engelska och svenska flytande

Vi erbjuder:
- Ett förstklassigt utbildningsprogram, unikt för branschen
- Personalförmåner på kollektionerna
- Möjligheter att bygga en karriär med ett av de snabbast växande företagen inom mode
- Konkurrenskraftigt löne- och provisionspaket

Då detta är en internationell organisation så sker all intern kommunikation på engelska! CV på engelska!

Anställningsvillkor:
Titel: Assistant Store Manager
Anställningstyp: Tillsvidareanställning 100%
Löneform: Enligt kollektivavtalet
Start: Omgående

Vi har löpande intervjuer så skicka in dina ansökan redan idag. I detta urval kommer logik och personlighets test att ingå!

I denna rekrytering samarbetar vi tillsammans med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Stina Bjérnhof. Vi tar inte emot ansökningar via mail!
Retail Knowledge har rekryterat talanger till detaljhandeln sedan 2002.
Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Madelene Färm

Emma Miljeteig

Louise Morell

Jan-Inge Wiksten
0812099701
Madelene

Fredrik Weisten

Fredrik

Fredrik

Victoria

Gunilla Wånglin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2021
  • Ansök senast: 19 oktober 2021

Besöksadress

Nybrogatan 7
None

Postadress

Nybrogatan 7
Stockholm, 11434

Liknande jobb


22 februari 2024

22 februari 2024

21 februari 2024