OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Socialförvaltningen svarar för individ- och familjeomsorg samt handikappomsorg.Verksamheten är organiserad i fyra avdelningar.
Administrativa avdelningen ger stöd och service till hela förvaltningen inom huvudområdena personaladministration, ekonomi, diarium och
nämndsadministration
---------------------------------------------------------
Enhet/arbetsplats:
Avdelningen för gemensam administration, reception
Befattning:
Assistent
Arbetsuppgifter
Allmänna receptionsuppgifter, dierieföring, register, posthantering
Kvalifikationer
Sökanden skall ha gymnasiekompetens eller motsvarande samt ha vana av arbete med PC.God samarbetsförmåga, noggranhet och stresstålighet är
synnerligen viktiga egenskaper.Funktionen är en del av förvaltningens ansikte utåt och vi lägger därför stor vikt vid en god social kompetens.
Upplysningar
SKTF.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström
Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39