OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sjöbo kommun är en expansiv kommun mitt i södra Skåne. Vi är i dagsläget drygt 18000 invånare. En trygg boendemiljö och en omväxlande natur gör Sjöbo till en attraktiv kommun. Sjöbo kommun är den största arbetsgivaren i kommunen med sina cirka 1300 anställda. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en assistent till kommunledningsförvaltningen med placering på kansliavdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att administrera kommunens tomtkö och biträda vid reservation och försäljning av tomter samt biträda stadsarkitekten m.fl. med administrativa uppgifter, bl.a. hantering av arrendekontrakt. Utöver detta ska du delta i avdelningens och förvaltningens övriga administrativa arbete och bl.a. lösa av i växel och reception. Arbetsuppgifterna kan komma att förändras. KVALIFIKATIONER Du bör ha relevant gymnasieutbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du ska ha god datorvana och vara bra på att uttrycka dig i tal och skrift. Du är en ansvarsfull, positiv person med förmåga att arbeta både självständigt och i team. Du tycker om att ge service till såväl allmänhet som medarbetare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kanslichef Helén Odéen
0416-27216