OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
World Medical Center är ett internationellt företag med kontor i 13 länder i Europa, USA och Asien. I Sverige har World Medical Center funnits sedan 2005 med ett mindre kontor i centrala Stockholm. World Medical Center säljer och marknadsför konceptet World Medical Card som både ett fysiskt kort och som en mobiltjänst. World Medical Card är ett personligt akutkort utvecklat för att påskynda vård och minimera risken för medicinsk felbehandling/felmedicinering samt öka tryggheten för kortinnehavaren och närstående. World Medical Card började utvecklas 1998 och är det akutkortet som har störst försprång och spridning i förhållande till liknande koncept. Tjänsten säljs både genom partners och direkt till företag och organisationer. Partners kan vara t ex försäkringsbolag och resebyråer. Läs mer på www.wmc-card.se Tjänsten Du kommer att jobba i ett ungt team och vara både vår röst och vårt ansikte utåt. Du kommer att svara i våra telefoner och assistera VD och säljare vid framställning av säljmaterial. Du kommer att ansvara för back-office funktioner såsom administration, brevskrivning, handläggning av supportärenden och i övrigt se till att det praktiska på kontoret flyter väl. Vi vill att du är en social, serviceinriktad och ordningsam problemlösare. Sannolikt har du arbetat några år inom service eller tjänstesektorn. Det är viktigt att du tar egna initiativ och trivs med det. Du kommer ha frihet under ansvar och arbeta för ett litet men växande bolag med möjlighet till utveckling. Entreprenörskänslan är påtaglig i bolaget så kreativitet och flexibilitet passar oss väl. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift samt ha god datorvana.