OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Assistent till vår kund i Bromma, Stockholm.Tjänsten börjar som en uthyrning men kan på sikt bli en rekrytering. Tjänsten består av traditionella assistent sysslor som tex svara i telefon, in och utgående post, inköp av kontorsmaterial, hantera teleabonnemang, bokning av flyg och hotell, uppdatera företagets hemsida offertskrivning, mässvärdinna, samt övriga uppgifter som kan tänkas finnas på ett mindre kontor. Du har några års arbetslivserfarenhet med ovanstående arbetsuppgifter. Du är en framåt, initiativrik och drivande person, har förmågan att få saker och ting gjort och är en god administratör.Du är också glad, positiv och inte rädd att hugga i. Det är viktigt att du hanterar det svenska och engelska språket mycket bra, då koncernspråket är engelska.Du har också goda datakunskaper. Heltid/Månadslön Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt.