Assistent inom särskilt boende, Falkenbergs egen regi

Assistent inom särskilt boende, Falkenbergs egen regi

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på en plats med optimism och framåtanda? Där saker och ting händer och där du som medarbetare kan trivas och utvecklas? Då är Falkenbergs kommun något för dig.

Falkenberg är en stad på attraktiva västkusten som befinner sig i ständig utveckling. Vi bygger nya bostadsområden, utvecklar våra verksamheter och fler och fler väljer att flytta hit. Det finns också goda möjligheter att pendla till Falkenberg.

Att vara anställd hos oss innebär många möjligheter med chans att kunna växa och utvecklas oberoende av yrkesval. Vi vill skapa en hållbar framtid för vår miljö, våra medarbetare, för våra barn, ungdomar och gamla.

Vi tycker att Falkenbergs kommun som arbetsplats blir bättre av mångfald och söker därför människor med olika bakgrund och erfarenhet.

Vill du vara med och utveckla vår verksamhet?





ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som kan vara ett stöd för enhetschef inom särskilt boende, framförallt inom personaladministration, fakturahantering samt övrigt förekommande administrativt arbete i vardagen.

KVALIFIKATIONER
Gymnasiekompetens med administrativ/ekonomisk inriktning eller annan utbildning/erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms likvärdig. Erfarenhet av personaladministrativt arbete inom området äldreomsorgen är meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med system som Personec P, Time Care planering och Raindance.

Du ska ha förmåga att lösa arbetsuppgifter i en arbetsmiljö med tidvis hög arbetsintensitet. God organisationsförmåga, initiativtagande, serviceförmåga och hög flexibilitet är egenskaper vi söker. Du har en god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift och du trivs med att arbeta i team. Du är van användare av Officepaketet, Excel och andra förekommande administrativa system. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


ÖVRIGT
I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer.

Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan befintlig personal.

Intervjuer kan komma att ske löpande under annonseringstiden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Bokningscentralen Rekryterare
0346-88 61 81
Facklig representant kan nås via kommunens växel
0346-88 60 00
Linda Ajeti, enhetschef
0346-88 55 40
Facklig representant nås genom kommunens växeln
0346-88 60 00
Ann Karlsson, Enhetschef
0346-88 66 69
Herdis Duphorn, enhetschef
0346-88 53 70
Therese Karlsson, Enhetschef
0346-88 52 58
Heidi Evesson, Enhetschef
0346-88 54 20
Enhetschef Per-Anders Pettersson
0346-88 57 81
Lena Falk, enhetschef
0346-88 53 70

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Falkenbergs kommun, Äldreomsorg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2020
  • Ansök senast: 17 maj 2020

Besöksadress

31180 Falkenberg
None

Postadress

None
Falkenberg, 31180

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024

Projektadministratör inom vatten och avlopp

Projektadministratör inom vatten och avlopp

3 maj 2024