Assistent - konsultuppdrag heltid

Arbetsbeskrivning

Assistent - konsultuppdrag heltid

Omfattning: ca 2-3 månader, med möjlighet till förlängning, heltid
Plats: Centrala Stockholm
Start: Ca 19 augusti

Vill du bli sedd och uppskattad för dina excellenta insatser som assistent?

Tycker du om att arbeta med ordning, struktur och har lätt för att inge förtroende? Har du dessutom ett intresse för juridiska frågor och näringsliv, då kan du vara assistenten vi söker just nu!

Vi söker dig som vågar ta för dig och som arbetar lösningsorienterat. Du är också den som är lyhörd och ser en ära i att leverera service av högsta kvalitet. Du har erfarenhet som assistent eller av annat administrativt arbete och är van att arbeta i en fartfylld och högpresterande miljö. Din datamognad är hög och dina kunskaper i MS Office är mycket goda. Efter gymnasiet har du troligen valt att läsa vidare och kanske rest eller studerat utomlands. Du är lite av en "språkpolis" och är riktigt vass på att formulera dig, på både svenska och engelska

Tjänsten är ett heltidsuppdrag med placering i centrala Stockholm och med planerad start den 19 augusti. Uppdraget beräknas pågå 2-3 månader men kan även bli förlängt.

Intervjuer kommer att hållas löpande varpå vi gärna ser din ansökan, bestående av CV och personligt brev, så snart som möjligt.

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Konsult Niklas Almquist
0733640640
HR Konsult Åsmund Michalsen
0733232133
HR Konsult Niklas Almquist
08 21 68 90 0737-084194
HR konsult Åsmund Michalsen
0733 23 21 33
Rekryteringskonsult Ylva Ottosson
0733914108

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ID. ENTITY AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 29 juli 2013

Besöksadress

TEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM

Postadress

TEGNÉRGATAN 35 2 TR
STOCKHOLM, 11161

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010