Assistent Kundreskontra och Inkasso

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter En stor del av ditt arbete innebär att hantera frågeställningar från våra kunder och från våra kunders kunder i både tal och skrift..Inkommande telefon, fax och mail . Posthantering .Filavstämning Kompetenskrav .Ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå . Telefonvana . Grundläggande kunskaper i Officepaketet . Svenska är ett krav liksom engelska i tal och skrift Tjänsten är inom affärsområdet Outbound invoices som sköter både kundreskontra och inkasso.Du kommer att arbeta i två olika produktionssystem vilket ställer krav på att du är lättlärd och serviceinriktad.Vi ser gärna att du är stresstålig, ansvarstagande och tycker om att ha eget ansvar. Villkor Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.Arbetstid 08.00 till 17.00 Eventuella frågor om tjänsten mailas till samma adress.Ange "PBK Assistent Outbound invoices" i mailets ämnesruta.Sista ansökningsdag är 2008-02-08 Vi ser fram emot att höra av dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PBK Outsourcing AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 24 januari 2008
  • Ansök senast: 8 februari 2008

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010