Assistent - rekrytering

Arbetsbeskrivning

CBG-Konsult söker efter en datainriktad och språkintresserad person till vår avdelning som ansvarar för rekrytering av frilansöversättare.Arbetet sker under ledning av ansvarig för rekrytering av externa resurser.Vi tror att Du precis har avslutat din utbildning och önskar påbörja en yrkeskarriär.Arbetsuppgifterna innebär att Du deltar i avdelningens löpande rekryteringsarbete med sikte på att Du successivt ska ta hand om arbetet med hela eller olika moment av våra rekryteringsprocesser.Som person bör Du vara empatisk, självgående, resultatinriktad med väl utvecklad administrativ förmåga.Mycket goda kunskaper i tyska är ett plus. Det är viktigt att Du har mycket god kännedom om program i Windows-miljö samt lätt för att lära Dig nya programvaror.Utländsk bakgrund är absolut ingen nackdel.Om du känner att du vill vara delaktig i en internationell verksamhet genom att arbeta i ett företag där det finns goda utvecklingsmöjligheter och med över 20 olika nationaliteter representerade, är du välkommen att skicka din ansökan i form av ett presentationsbrev tillsammans med en meritförteckning på max en sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Eva Louise Landgren

Sammanfattning

Besöksadress

Löfströms allé 6 A, 3 tr
SUNDBYBERG

Postadress

Box 1036
SUNDBYBERG, 17221

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010