Assistent till Inkasso

Arbetsbeskrivning

ASSISTENT TILL INKASSO Kort om PBK OUTSOURCING PBK är en mycket erfaren leverantör inom ekonomiadministration.Vi sköter våra kunders redovisning, fakturering, inkasso och lön.PBK har c:a 100 anställda och omsätter ca 120 miljoner kronor.Vårt kontor är centralt beläget på Dalagatan i ljusa lokaler.Företaget ingår i Accountor Group som är en ledande europeisk koncern när det gäller ekonomiprocesser med närmare 1 500 anställda i ett 10-tal länder.Kunder är både små och stora företag i ett flertal olika branscher. Arbetsuppgifter: Hantera inkommande telefon, fax och mail från gäldenärer (kunders kunder) Hantera posten (öppna, fördela, returnera mm) Kompetenskrav: Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att hantera stora volymer under eget ansvar.Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och är stresstålig.För att kunna anta utmaningen måste du ha nedanstående kunskaper.- Ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå - Telefonvana - Grundläggande kunskaper i Officepaketet - Svenska är ett krav liksom god engelska i tal och skrift Vi ser gärna att du är stresstålig, ansvarstagande, tycker om att ha eget ansvar och har förmåga att sätta kunden i fokus.Tjänsten är inom affärsområdet Outbound invoices som tillhandahåller både kundreskontra och inkasso.Du kommer att tillhöra avdelningen Inkasso. Villkor: Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Märk din ansökan med "PBK Assistent Inkasso". Vi utför intervjuer löpande vilket betyder att positionen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att höra av dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PBK Outsourcing AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 september 2010
  • Ansök senast: 15 oktober 2010

Liknande jobb

Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010