OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För att söka tjänsten gå in på www.id-entity.se under rubriken aktuella rekryteringar.Vi tar ej emot ansökningar via e-post.För vår kunds räkning söker vi dig som trivs i assistentrollen och som har lätt för att se helheten och göra snabba prioriteringar. Dina arbetsuppgifter: Som Executive Assistant ingår du i ett supportteam av assistenter som tillsammans ger service till våra konsulter på Stockholmskontoret.Du arbetar nära en eller flera seniora konsulter/delägare och ger dem bästa tänkbara service i deras dagliga arbete. I de löpande arbetsuppgifterna ingår bland annat: Fullt ansvar för delägarnas tidsplanering och kalender Bevakning av telefon och e-mail Ansvar för reseplanering Planering och organisering av interna och externa möten, konferenser och events Administration kring interna processer Kritiskt granska, förbättra och kvalitetssäkra framtaget material på såväl svenska som engelska Du jobbar hela tiden kreativt med att hitta lösningar i såväl stort som smått.Vår kund är ett internationellt företag, och varje dag kommer du i kontakt med konsulter och klienter runt om i världen.Att arbeta i vårt team ställer höga krav på förmågan att vara proaktiv, göra ständiga prioriteringar och att arbeta under tidspress.Vi söker dig som är intresserad av att jobba och utvecklas i en supportroll där du ger service av högsta kvalitet till våra konsulter.En stor del av dina arbetsuppgifter är på engelska, och det är därför viktigt att du känner dig helt trygg i språket.En merit är att ha studerat eller bott i ett engelsktalande land. Egenskaper som kännetecknar dig är: Lättlärd och nyfiken med "can-do" attityd Teamplayer med god samarbetsförmåga Problemlösningsorienterad Noggrann och strukturerad Känsla för språk, färg och form samt kvalitet Prestigelös och flexibel Social och energifylld En lämplig bakgrund är gymnasieutbildning med eventuell kompletterande påbyggnad.Du har hunnit arbeta några år och har troligen erfarenhet från internationell verksamhet.Det är dock inget krav att du tidigare jobbat som assistent.Du behärskar Officepaketet. Söka tjänsten: Vår kund har höga förväntningar på sina medarbetare och erbjuder därför en förmånlig arbetsplats i centrala Stockholm med många utvecklingstillfällen och en stor omsorg om sin personal.Då urval och intervjuer kommer att ske fortlöpande vill vi gärna ha din ansökan så fort som möjligt, dock senast den 9 juli. För att söka tjänsten gå in på www.id-entity.se under rubriken aktuella rekryteringar.Vi tar ej emot ansökningar via e-post.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Konsult Niklas Almquist
0733640640
HR Konsult Åsmund Michalsen
0733232133
HR Konsult Niklas Almquist
08 21 68 90
0737-084194
HR konsult Åsmund Michalsen
0733 23 21 33
Rekryteringskonsult Ylva Ottosson
0733914108