OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Want är ett väletablerat medelstort bemanningsföretag som har funnits sedan 1999.Vi byter i dagarna namn från WantJobAgent till Want, kortare och med samma höga kvalitet.Vi arbetar med personaluthyrning inom ekonomi och kontor/kundtjänst och rekryterar chefer och specialister.Vi sitter i ljusa lokaler på Sveavägen i Stockholm.Vår rekryteringsverksamhet växer och vi söker nu en assistent till våra rekryteringskonsulter.Vi står för kvalitet och professionalism och söker en person som kan erbjuda våra kunder och rekryteringskonsulter detta.Du kommer att ingå i vår rekryteringsgrupp och stötta våra rerkyteringskonsulter med rekryteringsadministration, urval av kandidater, referenstagning mm. Du kommer att ha täta kontakter både med kunder och sökande kandidater. Din profil: Du har några års erfarenhet av administrativt arbete och gärna en HR-utbildning i botten.Du trivs med att arbeta självständigt mot uppsatta mål och är van att arbeta med uppsatta tidsramar.Hos oss får du stort eget ansvar och det kommer att ställas höga krav på dig både från oss på företaget och ifrån våra kunder. Vi kommer att arbeta med denna rerkytering löpande så maila din asökan till oss så snart som möjligt.