Assistent tlll byggenheten

Assistent tlll byggenheten

Arbetsbeskrivning

Samhällsbyggnadsförvaltningens uppdrag är att aktivt verka för att bygga en säker, trygg och hållbar kommun med en god miljö för alla som bor, verkar och besöker Örnsköldsvik.



Arbetsuppgifter
Som assistent är du ett administrativt stöd till bygglovshandläggare / byggnadsinspektörer och ansvarar för löpande administrativt arbete kopplat till i första hand bygglov.

I arbetet ingår bland annat att skicka ut handlingar till sökanden, expediera och registrera ärenden och beslut. Som assistent får du även vara med och utveckla enhetens rutiner och arbetssätt.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning eller annan utbildning och erfarenhet som bedöms tillräcklig, god datorvana, samt erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.

Du ska ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och vana vid att arbeta både självständigt och i grupp. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och värderar särskilt noggrannhet och ansvarstagande. För att lyckas i din roll hos oss krävs att du är stresstålig.

Vänligen bifoga CV och personligt brev med din ansökan.

I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.

Sammanfattning

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024