OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prospector söker till sitt huvudkontor i Kristianstad en driven assistent/administratör. Ditt arbete kommer att handla om att, tillsammans med företagets Vd, upparbeta rutiner och säkerställa att allehanda kontorsgöromål kan genomföras på ett strukturerat och effektivt sätt.
Till arbetsuppgifterna hör att jobba med administration kring våra löpande projekt, kundfakturering, leverantörsreskontra och andra bokföringsrelaterade uppgifter. Du förväntas också svara för allmän sälj-, personal- och verksamhetsrelaterad kontorsadministrativ support på uppdrag av företagets Vd.
Du skall ha goda kunskaper i Microsoft Office och då framför allt Word och Excel. Erfarenhet av Visma är meriterande.
Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper och din förmåga att arbeta flexibelt, att ha många bollar i luften och att du bibehålla din positiva framtoning även när arbetsdagen är krävande.
Prospector är ett ungt dynamiskt bolag i tillväxt. Med många medarbetare som vill utvecklas med företaget. Vår bedömning är att även du, oavsett din ålder, delar den ambitionen.
Initialt omfattar tjänsten deltid med varierade arbetstider. Omfattningen kan diskuteras och beror till viss del på dina förkunskaper och därmed vilka sysslor du kan arbeta med redan från början.
Lön enligt överenskommelse.
Prospector har kollektivavtal med Unionen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teamledare Kristian Hallberg
0510301968
VD Susanne Lätt
044-253 10 31
Produktionschef Mia Eng
0510301961
VD Susanne Lätt
044-2531031
Emma Landin
010-1301460
Kvällscoach Bass Dreijer
0510301928
0720-808264
Mia Eng
0510-301961
VD Susanne Lätt
044-253 10 30
0761-090214