Assistent/sekreterare

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker för kommande uppdrag dig som: *[Har förmågan att göra egna prioriteringar[och kan arbeta självständigt. * Har gymnasiekompetens och några års erfarenhet av administrativt arbete. * tycker det är roligt att jobba med siffror samt har ett inbyggt servicetänk. För att du ska känna dig bekväm i denna roll behöver du ha goda kunskaper i engelska. Du är såklart en van användare av Officepaketet. Intervjuer sker löpande, ansök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 2 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 1 oktober 2008
  • Ansök senast: 31 oktober 2008

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010