Assistent/sekreterare till Revisionsbyrå

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker[dig som vill ingå i ett sekreterarteam på en välrenommerad[revisionsbyrå i centrala Stockholm[ Arbetsuppgifterna innefattar b.la[resebokningar, enklare fakturering, presentationer i Powerpoint. Tjänsten kräver att du har gymnasieexamen samt att du arbetat några år som sekreterare/assistent. Goda kunskaper i engelska och mycket goda kunskaper i Officepaketet. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och att du hanterar periodvis stressiga situationer. Har du tidigare erfarenhet från arbete på revisionsbyrå är det en merit. Du gillar givetvis att arbeta med siffror. Personliga egenskaper som vi värdesätter är; hög servicekänsla, prestigelöshet, förmåga att prioritera och[en naturlig vilja att hjälpa till där det behövs.[ Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 28 oktober 2008
  • Ansök senast: 27 november 2008

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010