OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kirsebergs är en liten stadsdel med ett rikt kultur- och föreningsliv. Med sin belägenhet kan Kirseberg erbjuda både närhet till Malmö City och lokala/regionala kommunikationer. Stadsdelen har tre rektorsområden med tillsammans sju skolor/fritidshem, särskola samt nio förskolor ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Du kommer vara administrativ assistent åt stadsdelens förskolor, skoldaghem samt mot det nybildade rektorsområdet för särskolelever med autism. Arbetsuppgifterna innefattar diverse administration från fakturering till personalrapportering i kommunens personalsystem PRIMA och elevrapportering i kommunens elevhanteringssystem ELIT, samt andra administrativa uppgifter. KVALIFIKATIONER Du har minst gymnasieexamen med eventuell påbyggnad och erfarenhet av administrativt arbete- gärna inom skoladministration. Goda kunskaper i handhavande av olika datasystem är ett krav. Det är även viktigt att du har serviceanda och god kommunikationsförmåga.