ATM-användarsupport

Arbetsbeskrivning

Vi specialiserar oss på att utvärdera risker, utveckla säkra lösningar för att minimera dess effekt och levererar risk management och skydd till myndigheter och näringsliv världen över.G4S Cash Solutions skapar trygga kontantlösningar för handel och banker.I vår helhetslösning för penninghantering ingår transporter av mynt, sedlar och värdehandlingar.Vi utför även uppräkning av kontanter, påfyllning av penningautomater, tömning av serviceboxar och insättningsmaskiner samt hantering och förvaring av värdefullt gods. Tycker du om att arbeta med användarsupport och har en pedagogisk förmåga både över telefon och ett personligt möte, vill vi gärna att du söker arbete hos oss!Det vi har att erbjuda dig är ett varierande arbete där uppdragen varierar både i längd och svårighetsgrad.Det innebär att du får ett mycket omväxlande och utvecklande arbetet, då du kommer i kontakt med många olika miljöer och människor.Arbetsuppgifter: Hos oss kommer du att arbeta både mot våra fälttekniker och mot våra kunder.Frågorna rör allt från de enklaste problemen till de mer komplicerade.Utbildning/erfarenhet: * Du har antingen minst en ettårig eftergymnasial utbildning inom IT samt minst tre månaders erfarenhet av arbete med helpdesk/support, eller tidigare erfarenhet som till exempel pc-tekniker. * Du goda kunskaper i Windows operativsystem och Office-paketet. * Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift är ett krav.Vi ser dessutom gärna att du har: * Kunskaper i Proview och Microsoft SQL * Erfarenhet av installation, konfiguration och felsökning. * Tidigare erfarenhet från serviceyrke Det är viktigt att du är serviceinriktad, har en administrativ förmåga och är ordningsam.Du är stresstålig och flexibel samt trivs med att arbeta i grupp.Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider.Välkommen med din ansökan via vår hemsida.Vi kan komma att kalla till intervjuer även innan ansökningstiden har gått ut.Sista ansökningsdag är 2010-09-30.[

Sammanfattning

  • Arbetsplats: G4S Cash Solutions AB
  • 5 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 13 september 2010
  • Ansök senast: 30 september 2010

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010