Attends söker Supporttekniker IT!

Attends söker Supporttekniker IT!

Arbetsbeskrivning

Som supporttekniker i vår HelpDesk ansvarar du för att ta emot, registrera, åtgärda och följa upp ärenden från våra användare över hela Europa, såväl på plats i Aneby som via telefon/remote. I supportfunktionen hanterar du flera olika system och IT-tjänster samt driver förbättringsarbete och utveckling av vår supportplattform. Du kommer efter hand också att delta i projekt för Attends europeiska verksamhet samt medverka i globala projekt tillsammans med Corporate IT.
Vi söker dig som har utbildning inom IT eller motsvarande erfarenhet från arbete som supporttekniker. Vi ser att du har goda kunskaper inom Microsofts miljö (Windows 10 OS, Windows Server 2019 och Microsoft 365), nätverk (Cisco), virtualisering (VMWare), telecom samt mobiltelefoni. Det är meriterande med erfarenhet av arbete i ITIL-miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper då rollen som Supporttekniker kräver att du är serviceorienterad och kundfokuserad och alltid har ambitionen att förse användarna med bästa möjliga supportupplevelse. Vi värdesätter ansvarstagande och god kommunikation högt och Du har en god prioriterings- och problemlösningsförmåga. Det är viktigt att du trivs med att växla mellan att arbeta självständigt och att samarbeta med andra för att nå goda resultat.
Vill du bli en av oss?
Attends är under ständig utveckling med intressanta utmaningar och för rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas vidare i en internationell miljö. Tjänsten är placerad i Aneby men du har möjlighet att delvis jobba hemifrån.
Är du nyfiken på att veta mer? Kontakta gärna HR Business Partner Magdalena Brandt, 0380-47562. Tjänsten är en tillsvidareanställning, där 6 månaders provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde är omgående och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss
Attends är en ledande tillverkare av absorberande inkontinenshjälpmedel och vi levererar produkter till kunder över hela världen. Under 40 år har Attends tillverkat inkontinensprodukter i småländska Aneby. Där finns även vårt center för utveckling, produktion och distribution. Produkterna är utvecklade med hjälp av den senaste teknologin och de skapar trygghet och frihet i vardagen för personer som är i behov av våra produkter. På så sätt värnar vi om hälsa, värdighet och komfort, vilket vi känner oss stolta över.
Attends har under de senaste åren haft en mycket positiv utveckling och 2021 fick vi en ny ägare, American Industrial Partners. Viktiga faktorer för den fortsatta utvecklingen av företaget är en tillverkningsanläggning i världsklass, effektiv kundservice och logistiksupport, samt fortsatt utveckling av absorptionsteknolgi för att ständigt kunna erbjuda konsumenter och vårdgivare produkter av högsta kvalitet. Produktionsanläggningar finns i både Europa och Nord-Amerika. Globalt är vi cirka 2000 medabetare varav 300 arbetar i Aneby.

Kontaktpersoner på detta företaget

Evelina Ek
0380-475 00
Ledger Manager Martin Helgstedt
0380-47579
Production Support Manager Egon Stammler
0380-477 36
RA/QA/HS&E Manager Andreas Adolfsson
0380-47648
Category Manager Mattias Wilner
0380-475 05
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 82
HR Manager Sweden Linda Särbring
0380-476 30
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 00
Redovisningschef Gunnel Hellström
0380-475 20
HR Manager Linda Särbring
0380-476 30

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Attends Healthcare AB ANEBY
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Besöksadress

Järnvägsgatan 4
None

Postadress

Box 173
ANEBY, 57824

Liknande jobb


19 maj 2024