Avdelningschef/koordinator

Avdelningschef/koordinator

Arbetsbeskrivning

Ny jobbmöjlighet i säkerhetsbranschen!
Vi söker en Avdelningschef/koordinator till vår låsavdelning på Hisingen i Göteborg
SafeTeam växer så det knakar och nu utökar vi med en ny roll på vår låsavdelning på Hisingen. Vi söker en serviceinriktad Avdelningschef/koordinator som vill vara med och skapa en tryggare och säkrare vardag för våra kunder. Är du en social person som trivs med ett omväxlande jobb, där du har mycket kontakt med både kunder och kollegor? Har du erfarenhet av ledarskap? Då kan det vara dig vi söker!

Om jobbet
Som Avdelningschef/koordinator för vår låsavdelning på Hisingen (https://www.google.com/maps/place/SafeTeam+-+butik+%26+Jour+dygnet+runt/@57.7185996,11.9311472,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x464ff4aa6d9aa6f3:0x4c7774dfeef6c4fe!8m2!3d57.7185748!4d11.9332982?hl=sv) har du en samordnande roll med många kontaktytor. Du koordinerar kontakter, information och uppdrag till rätt personer. Du kommer även att ha en chefsroll med personalansvar för tekniker och projektörer på avdelningen samt ekonomiskt ansvar för avdelningens budget.

Du bemannar vår ordertelefon och mejl, skapar serviceordrar utifrån kunders beställningar i vårt ordersystem och ansvarar för materialbeställningar. Du återkopplar till beställare och kunder, ansvarar för faktureringsunderlag samt attesterar leverantörsfakturor. Övriga andra administrativa uppgifter; hantering av kvalitetsuppföljning och kundregister, samt beställning av kontorsmaterial. Och viktigast av allt: du bemöter våra kunder på ett trevligt och professionellt sätt!

Nära Backaplan, centralt på Hisingen, ligger vår låsavdelning. Här får du sällskap av ett gött gäng på cirka 20 personer: butikspersonal, projektledare/projektörer och tekniker som utgår härifrån. Positiv stämning och en härlig laganda är vad som kännetecknar vår arbetsplats. Vill du vara med och bidra? Då kommer du att trivas!

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och ansvarstagande, gärna med ett tekniskt intresse. Du är en social person som trivs med att ha kontakt med både kunder och kollegor - du är duktig på att bemöta våra kunder och hjälpa dem tillrätta. Samtidigt är du strukturerad, tilltalas av ledarrollen och av att driva hela avdelningens samarbete och utveckling framåt.

Du har tidigare erfarenhet av en koordinerande roll samt ledarerfarenhet. Det är meriterande om du har en bakgrund från säkerhetsbranschen eller liknande bransch, men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Eftersom vi är verksamma i säkerhetsbranschen behöver du ha svenskt medborgarskap och en kontroll görs i Polisens belastningsregister inför anställning.

Om SafeTeam
På SafeTeam jobbar vi med allt som har med säkerhet i fastigheter att göra, från passersystem (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/passersystem/), lås (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/las/) och larm (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/larm/) till kameraövervakning (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/kameraovervakning/), dörrautomatik (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/dorrautomatik/), inbrottsskydd (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/inbrottsskydd/) och brandskydd (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/brandskydd/). Vi är idag cirka 180 personer som varje dag levererar riktigt bra service till våra kunder. Och vi blir allt fler.

Att jobba på SafeTeam är att vara en del av en alldeles speciell sammanhållning. Vi är övertygade om att man kan göra fantastiska saker tillsammans när man trivs och mår bra på sin arbetsplats. Därför jobbar vi medvetet med att skapa en arbetsmiljö och kultur som ger hög trivsel för alla medarbetare.

Som anställd hos oss omfattas du av kollektivavtal, så du behöver inte tänka på saker som pensionsavsättningar och försäkringar. Vi erbjuder fördelaktiga villkor, utbildningar och olika förmåner - till exempel friskvårdsbidrag, fria läkarbesök samt rabatter på drivmedel, luncher och gymkort. Du får också goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll, eller kanske i en helt ny roll inom bolaget på sikt?

På SafeTeam möts du av vänliga, engagerade och servicefokuserade kollegor. Vi lever våra värderingar; Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Och framförallt: vi har kul på jobbet!

Tillträde och ansökan
Har vi fångat ditt intresse? Härligt! Vi intervjuar löpande, så vänta inte med din ansökan. Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar den rätta. Sista ansökningsdag är 30 april.

Frågor?
Vill du veta mer om jobbet? Hör av dig till Thomas Benneklint, 031-7242305, thomas.benneklint@safeteam.se.


I den här rekryteringen har vi valt samarbetspartners och annonsvägar. Vi tackar därför vänligt men bestämt nej till vidare kontakter med rekryterings- och bemanningsföretag.

Vill du veta hur vi behandlar dina personuppgifter? Vi använder Teamtailors verktyg för rekrytering. Vissa personuppgifter hanteras enligt Teamtailors integritetspolicy (https://jobb.safeteam.se/data-privacy) och vissa personuppgifter hanteras enligt SafeTeams integritetspolicy (https://www.safeteam.se/integritetspolicy/).

Kontaktpersoner på detta företaget

Oscar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SafeTeam
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Besöksadress

Rökerigatan 19, Johanneshov
None

Postadress

Rökerigatan 19
Johanneshov, 12162

Liknande jobb


Gruppchef till Transport & Servicegruppen, heltid

Gruppchef till Transport & Servicegruppen, heltid

10 maj 2024

Kontorsassistent Åkersberga

Kontorsassistent Åkersberga

26 april 2024

15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024