Avdelningskoordinator/ Business Assistant

Arbetsbeskrivning

Aktuella arbetsuppgifter för tjänsten är bland annat att: Tillsammans med chefer och säljare entusiasmera personalen på arbetsplatsen. Månadsvis fakturering samt administration av beställningar. Medverka i planering och sköta praktiska arrangemang inför personalaktiviteter, möten och utbildningar. Medverka i planering och sköta praktiska arrangemang inför kundaktiviteter (konferenser, mässor, seminarier). Projekthantering/ projektadministration Rekryteringsadministration och introduktion av nyanställda Stötta arbetet med tidrapporter och reseräkningar Skapa kundenkäter Allmänna kontorsuppgifter Delvis bemanning av receptionen Krav på person: Du är en van användare av Office-programmen. Det är meriterande med kunskaper inom IFS. Du har tidigare administrativ erfarenhet samt förståelse för ekonomi och redovisning. Du talar och skriver svenska och engelska flytande. Du får även gärna ha erfarenhet av personalfrågor, marknadsföring och/eller försäljning. Som person gillar du att ge service i allt från stort till smått på ett flexibelt sätt. Du är en social, utåtriktad, positiv och pedagogisk person som är orädd för att ta nya kontakter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: XDIN SVERIGE AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 20 maj 2008
  • Ansök senast: 15 juni 2008

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010