Avgiftsadministratör tiill JM@Home!

Avgiftsadministratör tiill JM@Home!

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och administrativt lagd person som gillar att kombinera administrativt arbete och kundkontakt? Har du dessutom erfarenhet av avgifts- och avtalshantering sedan tidigare? JM@Home söker via oss en Avgiftsadministratör till teamet i Solna, skicka in din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
JM@home är ett dotterbolag till bostadsutvecklaren JM AB och fokuserar på att erbjuda tjänster och lösningar för att underlätta boendet i JMs nyproducerade fastigheter. Ett av deras ben är fastighetsförvaltning som innefattar både teknisk och ekonomisk förvaltning av bostads- och hyresrätter. Teamet som arbetar inom avgifts- och hyresförvaltning söker nu en ny medlem för att stötta upp under en längre tids frånvaro i teaemet. Du kommer tillhöra ett team på 6 personer som ansvarar för både avgifts-och avtalshantering, kontakt med bostadsrättsföreningarnas styrelser och medlemmar, samt har hand om kundreskontra. Arbetet sker på plats i de nya och fräscha lokalerna i Solna.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Academic Work och arbetar som konsult hos JM@Home. Uppdraget är initialt på 3 månader med chans till förlängning.

Du erbjuds
- En varierad roll med både administrativt och socialt arbete
- Att bli en del av ett sammansvetsat team som präglas av hjälpsamhet och värme
- En dedikerad konsultchef från Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Rollen som avgiftsadministratör innefattar både administrativt arbete kombinerat med en hel del kontakt med medlemmar och styrelsepersoner i olika bostadsrättsföreningar. Dina arbetsuppgifter innefattar:


* Kundhantering - svara på mejl och telefonsamtal från bostadsrättsföreningar och dess medlemmar
* Administrativt arbete - hantera olika typ av avtal
* Hantering av kundreskontra - utskick av avgifter till medlemmar och hantering av inkomna betalningar


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har arbetat med kundreskontra i någon form
- Har tidigare erfarenhet i en roll där kundkontakt varit förekommande
- Kommunicerar flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska
- Har grundläggande kunskaper i Office-paketet

Det är starkt meriterande om du har
- Arbetat med hyresförvaltning

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Noggrann
- Kommunikativ
- Öppen

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vill du läsa mer om JM@Home? Klicka här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 januari 2025
  • Ansök senast: 23 februari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


11 februari 2010

22 juni 2010

Förvaltare

7 april 2010

Förvaltare, vikariat

8 september 2010