Avtalshandläggare till Vattenfall i Umeå

Avtalshandläggare till Vattenfall i Umeå

Arbetsbeskrivning

Avtalshandläggare sökes till Vattenfall i Umeå

Har du erfarenhet av avtalsadministration och är redo att ta nästa steg i din karriär? Har du tidigare arbetat med infrastrukturprojekt eller har erfarenhet av fastighetsrättsliga frågor? Just nu söker vi på Lernia en Avtalshandläggare till Vattenfall. Välkommen att söka tjänsten redan idag!

Om tjänsten

På Vattenfall är du med och bidrar till en hållbar framtid. Som avtalshandläggare arbetar du på avdelningen Miljö och Bostad, och ingår i ett team på ca. 30 personer stationerade på olika etableringar i landet. Avdelningen hanterar bland annat avtal och tillståndsärenden inom energibranschen vid utbyggnad av elnätet.

Arbetsuppgifterna kan innefatta:

• Avtalsadministration och avtalshantering
• Hantering av utbetalningar
• Arkivering och inskrivningar
• Upprätta markupplåtelseavtal med markägare
• Söka erforderliga tillstånd, lov och samråd

Kvalifikationer och egenskaper

För att passa i rollen behöver du ha antingen en eftergymnasial utbildning med inriktning mot miljö och/eller fastighetsrätt eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom avtal och tillståndshantering inom infrastrukturprojekt. Du behöver ha erfarenhet av tidigare administrativt arbete. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med infrastrukturprojekt och har erfarenhet inom fastighetsrättsliga frågor; plan- och bygglagen, miljöbalken. Det är även meriterande med kunskaper i ArcGIS för kartframställning.

Som person är du självgående, noggrann, ordningsam, serviceinriktad och trivs att arbeta med administration. Du är kommunikativ och är duktig på att planera och prioritera ditt arbete samt inte rädd för att ta egna initiativ.

Övrigt

Placeringsort: Umeå

Typ av anställning: konsultuppdrag med god chans till förlängning/heltid

Uppdragslängd: 2023-01-09 till 2023-06-30

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Emeline Lindroth via e-post: emeline.lindroth@lernia.se eller telefonnummer: 072-254 92 16 om du har några frågor eller funderingar.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Forma framtiden med oss!

Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


23 april 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

23 april 2024

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024