Awesome Customer Advisor - Malmö

Arbetsbeskrivning

Telavox tillväxt går som tåget och för att fortsätta att vårda, utveckla och sätta stjärnglans på våra kunders vardag behöver vi anställa 2 ytterligare Advisor med placering i Malmö. Är du stjärnan vi letar efter?

En Advisor har helhetsansvaret och brinner helhjärtat för sina kunder! Advisorn blir personligt ansvarig för att varje kund har en optimal kommunikationslösning som täcker kundens behov över tid samt att våra produkter och tjänster används på ett effektivt sätt. Hela idéen med vår Advisororganisation är att vår support ändras från reaktiv till proaktiv och vi arbetar på detta sätt dagligen med att optimera lösningen för kunden. Vårt långsiktiga mål är att förekomma kunden med sina behov innan de själva blir medvetna om dom. Att uppnå maximal kundnöjdhet är det huvudsakliga målet för en Advisor!

Om jobbet

Som Advisor har du fullt ansvar för dina kunder avseende leverans, utbildning, förvaltning och utveckling med målet att få kunden så lycklig och självgående som möjligt. Du hanterar, via telefon och mail, alla ärenden kopplade till dina kunder och din roll är rådgivande och supporterande. Ditt dagliga arbete centreras kring att bygga en positiv relation till dina kunder och du lägger mycket tid och energi vid att verkligen förstå kundens verksamhet och behov. Som Advisor på Telavox har du roligt på jobbet och du strävar ständigt efter att kunden ska känna samma glädje i allt samarbete med oss!

Ditt primära fokus är givetvis att generera nöjda kunder och en viktig del i detta är ditt löpande arbete med att optimera kundens portfölj i förhållande till dess verksamhetsbehov. Vi ser långsiktiga vinster i att agera proaktivt rådgivande gentemot våra kunder även i de fall prislappen minskar till förmån för en mer optimal lösning för kunden.

Du kommer att ta plats i ett gäng galet engagerade och positiva kollegor som längtar efter nya kollegor. För att smälta in i kontorsmiljön på nolltid är det en fördel om du gillar kaffe, har en bakgrund som pingisproffs och uppskattar fuldans på afterworken. Eller så är du bara enastående flexibel och talangfull i sociala sammanhang.

Din bakgrund

Du älskar kunder och kommer ifrån en kundcentrerad roll där du har arbetat såväl supporterande som rådgivande och gärna med en tekniskt utmanande produkt, tjänst eller bransch. Du har tagit dig igenom gymnasiet och gillar att snacka, både svenska och engelska.

För att trivas på Telavox älskar du människor och har nära till skratt. Vi tycker om att arbeta tillsammans och är säkra på att socialt engagemang leder till framgång. Utöver social skicklighet värdesätter vi följande kvalifikationer hos dig:

Kombinationen av hög social kompetens, lösningsfokus och tekniskt intresse
Erfarenhet av att arbeta med utveckling av kunder med stort fokus på kundnöjdhet
Viljan och förmågan att förstå kundens verksamhet, behov och utmaningar
Superkraft i att arbeta strukturerat i en föränderlig miljö
Förmåga att ta egna initiativ, fatta beslut och få uppgifter gjorda på ett effektivt sätt
Nyfiken och orädd för främmande situationer


Att jobba på Telavox

Telavox mission är att utmana, utveckla och ha roligt - det bör vara anledningarna till att du vill gå till jobbet på morgonen. Vår kultur är pragmatisk, prestigelös och vi älskar feedback för att utvecklas. Vi satsar mycket tid, pengar och engagemang på de vi väljer att anställa, vilket också gör att vi förväntar oss mycket tillbaka. Vår filosofi är att det ska vara roligt att arbeta hos oss! Du kommer att uppleva en arbetsplats med massor av tävlingar, utmaningar och sociala evenemang.

Vi tillämpar ett löpande urval, så ansök redan idag! Sista ansökningsdag är 2016-12-31. Tillträde enligt överenskommelse. Om du har frågor om Telavox eller våra tjänsten så hör gärna av dig – vi tycker bara det är kul om du ringer! Du når Rekryteringsansvarig - Jenny Persson på jenny.persson@telavox.se alternativt 040-620 01 06Nyckelord: Kundsupport, Kundservice, Kundtjänstmedarbetare, Kundtjänst, Teknisk support, Support, Kundrådgivare, Kundvård, Customer service, Customer support

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 13 december 2016

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

1 juni 2024