B2B säljare till INBooks i Växjö

Arbetsbeskrivning

B2B säljare till INBooks i Växjö

Låt oss gå rakt på sak - vi är bäst på det vi gör och söker bara toppresterande personer med en massa energi, entusiasm och villighet att kavla upp ärmarna, är det du?

Är du tävlingsinriktad, har höga ambitioner och är sugen på en riktig utmaning? Är du positiv och ser möjligheter istället för hinder samt är nyfiken på att lära nytt? Har du dessutom goda kunskaper i arabiska och svenska och vill vara med på en spännande tillväxtresa? Då ska du fortsätta läsa!

INBooks är företaget som utvecklar ett på marknaden unikt, digitalt och superenkelt bokföringsprogam. Bolaget präglas av höga ambitioner och utveckling i världsklass. De söker nu en till B2B Sales Representative som vill vara med från start och utvecklas tillsammans och förverkliga dina och deras ambitioner. Ansök till tjänsten redan idag!

Dina arbetsuppgifter

På INBooks är utgångspunkten att utveckla morgondagens tjänster och program vilka skall göra affärslivet mer bekvämt och roligare. Du kommer tillhöra ett högpresterande säljteam på fyra personer och tillsammans med dem vara med och bana väg för framtid och tillväxt!

Som säljare kommer du arbeta med digitala och moderna verktyg och aktivt kontakta nya kunder för att sälja INBooks unika tjänst, både utgående och inkommande samtal. Till en början kommer du arbeta med försäljning och mötesbokning av demonstrationer och i takt med att du växer med uppgiften kommer du även få hålla i egna demonstrationer samt få utökat ansvar.

Du rapporterar till Sälj och Marknadsansvarig och arbetar tillsammans med teamet i fräscha kontorslokaler i ICON-huset i centrala Växjö.

Din profil

Vi har stora förväntningar på dig och att du ska bidra till vår nuvarande tillväxtresa. För att bli INBooks framtida stjärnsäljare tror vi du är en energisk och karismatisk person som drivs av att göra affärer som skapar mervärde för andra.

Vi söker dig som har höga ambitioner och motiveras av att arbeta resultatinriktat och mot högt uppsatta mål. Du trivs i en miljö där samarbete med kollegor är väsentligt för att driva bolaget framåt och värdesätter laganda och entusiasm. I arbetet är du bekväm med att prata i telefon, du är effektiv och strukturerad och bemöter utmaningar med en optimistisk mentalitet.

Du som söker har även:

* Tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning.
* Ekonomisk utbildning på gymnasienivå eller högre.
* Goda kunskaper i både svenska och arabiska, i tal och läsförståelse.

Vidare är du prestigelös, professionell och blir inspirerad av provision.

Övrig information om tjänsten

Du erbjuds att vara med på en spännande utvecklingsresa där du kommer ha stora möjligheter till att påverka och bidra. INBooks befinner sig just nu i en expansiv fas och du som säljare är en mycket viktig del i vår kommande resa.

Placeringsort: Växjö.
Start: Omgående.
Varaktighet: Tillsvidare, tillämpad provanställning.
Arbetstid: Heltid, dagtid, måndag - fredag med tillämpad flextid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Fast lön med provision.

Tycker du att ovan beskrivning passar in på dig? Är du taggad på att visa vad du går för och leverera ett toppresultat? I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Ansök därför till tjänsten redan idag!

INBooks har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Isabelle Wallin på 0734-368102.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning av GDPR.

Om INBooks

Vi på INBooks är ett gäng drivna människor som har lång erfarenhet av både utveckling och redovisning. Vi har sett hur branschen för bokföringsprogram har gått från enkla, användarvänliga lösningar till allt mer avancerade program. Med INBooks gör vi tvärtom. Vår drivkraft är att göra livet enklare för den lilla företagaren, på riktigt. Vi älskar att komma på nya, smarta lösningar som sparar tid eller på andra sätt underlättar för dig som företagare.

Huvudkontoret är i Växjö och idag är vi drygt 20 högpresterande medarbetare. Många medarbetare har lång företagsbakgrund och flera har jobbat som redovisningskonsulter under många år. Tillsammans med våra seniora programutvecklare förändrar vi hur Sveriges småföretag ser på sin egen administration och vår vision är att ge alla småföretagare chansen att på ett självständigt och lekfullt sätt bemästra sitt företagande!

Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 6 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Maxkompetens innehar branschens auktorisation för rekrytering och bemanning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 24 november 2020
  • Ansök senast: 8 december 2020

Liknande jobb


11 januari 2021

Innesäljare

8 januari 2021