B2B Support hos Trivec

Arbetsbeskrivning

Din Roll

Som medarbetare på Trivec Reactive Support hjälper du våra kunder (restauranger, barer, hotell och caféer) i olika typer av ärenden och hittar bra lösningar på deras problem. Du jobbar tillsammans med resten av teamet och säkerställer att våra kunder får en utmärkt service och hjälp. Primärt arbetsredskap är dator och du kommer ha kontakt med kunderna via både telefon och mejl.

Dina arbetsuppgifter

- Supportering av våra kunder via telefon och mejl och registrering av ärenden i vårat CRM-system
- Hjälpa våra kunder sätta upp bordsplaner, bongsidor, ta fram försäljningsrapporter eller annan statistik m.m.
- Felsökning av mjukvara och hårdvara
- Förberedelser av hårdvara inför installation




Trivec

Trivec är en ledande leverantör av betallösningar till den europeiska marknaden för restauranger, barer och hotell. Trivecs lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten.

I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, mobila lösningar och dryckessystem.

Vi erbjuder även en rad olika integrationer mot system för hotellbokning, ekonomi, personal, inköp och lager. Trivec grundades 1998 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike. För mer information, besök vår hemsida, trivec.se



Vi söker dig som

- Har en positiv inställning och som gillar att lära sig nya saker
- Trivs med att arbeta med människor och som gillar kontakten med andra
- Har erfarenhet inom restaurangbranschen, kundservice och / eller har en god datorvana.
- Är ute efter något långsiktigt och vill ha en attraktiv arbetsgivare som satsar på sina anställda.




Vi tror mycket på personlig lämplighet och även om inte alla punkter ovan stämmer in på dig så uppmanar vi dig att söka!



Vi erbjuder

Trivec är en flexibel och positiv arbetsplats där alla får möjlighet till utveckling och där vi tror på att en bra medarbetare vill stanna länge hos oss. Vi erbjuder alltid en marknadsmässigt slagkraftig lön, friskvårdsbidrag samt olika personalrabatter och förmåner. Vi tror på en flexibel arbetsplats där man kan jobba delvis hemifrån och delvis på kontoret, med undantaget för upplärningsperioden där man behöver finnas på plats på vårt fina kontor.



Intresse

Tycker du detta låter spännande och intressant och tror att du kan vara den vi söker? Skicka in din ansökan omgående till oss.

Ansökningar behandlas löpande och vi återkopplar fort när vi hittar en intressant kandidat.

Placeringsort: Stockholm (Nacka precis på gränsen till Södermalm).

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse .

Kontaktpersoner på detta företaget

Håkan Kempel
+46730211833

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Trivec
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2023
  • Ansök senast: 13 augusti 2023

Besöksadress

Hästholmsvägen 28
None

Postadress

13130
0182, 13130

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

1 juni 2024