Back-office administratör

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi ytterligare en konsult som kan arbeta hos vår kund som Administratör.Arbetet är en heltidstjänst, till en början som en uthyrning därefter är det mycket troligt att anställningen övergår i kundens regi. Du kommer att arbeta som back office funktion och svara på frågor om pris- leveranstid, förbereda offerter för säljarna, ha kontakt med underleverantörer och registrera kundorder i Visma, kunskaper i Visma är meriterande men ej ett krav.Så småningom ska du också delta och driva marknadskommunikations-och säljkampanjer.Goda kunskaper i svenska och engelska samt Office paketet är ett krav. Du ska också vara en trevlig och serviceminded person, vara noga och effektiv samt en god administratör.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fru Olsson AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 mars 2007
  • Ansök senast: 16 mars 2007

Besöksadress

Krossgatan 15
None

Postadress

Box 995
VÄLLINGBY, 16250

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010