Back office - Administratör

Back office - Administratör

Arbetsbeskrivning

Back office

För kunds räkning söker vi nu en administratör till deras back office.

Rollen

Tillsammans i ett team av ungefär 12 personer kommer ni främst arbeta med frågor kring ordrar från avdelningen Customer and Sales. Ni jobbar ärendebaserat och dagarna kommer variera i takt med de ärenden som kommer in.

I din roll kommer du ha kontakter både internt och med kunder, så det är bra ifall du är van vid kundkontakt och har en känsla för service.

Om dig

Vi behöver någon som har någon form av erfarenhet från back office/kredithantering. Utöver det är det viktigaste din personlighet. Gillar du service och kundkontakt samt är positiv och noggrann så kommer du passa bra in hos vår kund.

Övrig information

Tjänsten är ett konsultuppdrag. Du kommer bli anställd av Upgraded People och uthyrd till vår kund. Uppdraget sträcker sig till 2022-12-31 med start så snart som möjligt. Möjlighet till förlängning finns för rätt person.

För frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Isabelle Flygelholm på isabelle.f@upgraded.se.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Upgraded
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 19 december 2021

Besöksadress

Lillsjöraden 22
None

Postadress

Lillsjöraden 22
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023