OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SJR är Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot ekonomi- och bank & finans.SJR arbetar med rekrytering, konsultverksamhet samt karriärvägledning.För närvarande sysselsätter företaget ett hundratal konsulter och är etablerade i Stockholm och Malmö.Vi söker nu för vår kunds räkning en medarbetare till Back Office inom enheten Business Support.Vår kund är ett internationellt företag inom logistikbranschen.Tillträde omgående. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med offertadministration, innefattande uppstart av offerter inför omförhandlingar, offertregistrering på uppdrag av företagets säljare, ställa interna prisförfrågningar samt färdigställa offerter till kund.Vidare kommer du att stödja prospekteringsarbetet samt ta emot externa förfrågningar via e-post och telefon för att fördela säljuppdrag inom företaget.I övrigt kommer du att besvara allmänna frågor samt vara en länk mellan säljare och administration.Lämplig bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter, gärna från logistikföretag.Som person är du noggrann, ansvarstagande och har ett strukturerat arbetssätt.Du är en duktig kommunikatör och har känsla för service.Du har goda datorkunskaper med specifik erfarenhet av MS Office och SAP R/3. Övrigt Ovanstående innebär en anställning i SJRs konsultverksamhet med denna tjänst som första uppdrag.Skicka in din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast.Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Elisabeth Khera
+46 404 55 19
Malin Vindenberg
+46 8-407 55 20, +46 707-471 59 11
Elisabeth Khera
+46 8 407 59 19
Pernilla Häglund
+46 8-407 55 42, +46 707-647 16 42
Patrik Asperö
+46 8-407 55 41, +46 707-647 16 41
Jannika Skoglund
Tomas Vinnersten
Sebastian Anderson
Tomas Vinnersten
+46 0406655105, +46 0766471614
Kristina Bennet
+46 040-6655103