Backoffice administratör till vår kund i Stockholm!

Backoffice administratör till vår kund i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i administrativa arbetsuppgifter och alltid levererar hög service? Har du god systemvana och van att ta ansvar samt har god förståelse för kundernas behov? Då är denna tjänst rätt för dig!

Om tjänsten
Vi söker nu en kollega för konsultuppdrag till vår kund i Stockholm, Solna. Rollen är som Backoffice administratör och uppdraget är mellan 20 augusti 2023 - 31 december 2023 med möjlighet till förlängning. Uppdraget är på heltid. Arbetsplatsen är på kontoret i Solna men de praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån.

I rollen som Backoffice administratör skulle du ingå i team Entitlement Management. Teamet består av 12 personer. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör bolaget starka. Deras ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos vår kund sätter de upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Enheten Nordic Customer Service, som ingår i Nordic Operations, har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. De arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar de efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar.

Arbetet består främst av att hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans av kredittjänster men också supportfrågor att besvara.

Vem är du?
Teamet söker dig som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och nära andra delar av företaget. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM-system eller backofficesystem. Du gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov, vill ge utmärkt support och ser affärsnyttan i det du gör. Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Om verksamheten
Du kommer att bli anställd av oss på Poolia och arbeta ute på uppdrag hos vår kund. Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2023
  • Ansök senast: 23 juni 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023