Backoffice medarbetare till Solna

Backoffice medarbetare till Solna

Arbetsbeskrivning

Söker du en familjär arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas? Då har vi tjänsten för dig, du får en varierande vardag på ett företag med positiv energi och god sammanhållning.

Vad erbjuder vi?
Du erbjuds bland annat:

• en positiv och inkluderande arbetsmiljö
• utvecklings möjligheter och en chans att växa i din karriär
• Goda relationer internt med både kollegor och ledning
• Intressanta utmaningar och projekt

Företaget sitter i fina lokaler i Solna, arbetstiderna är måndag till fredag 8-17.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt, du har arbetar med ärendehantering och har erfarenhet från intern samt extern kommunikation. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har god datavana. Har du en teknisk bakgrund är detta meriterande.

För att lycker i rollen ser vi att du är:

• kommunikativ och serviceinriktad
• självständig i ditt arbete men också trivs i att arbeta i team.
• strukturerad och uppmärksammar detaljer

Vad innebär rollen?
Som Backoffice medarbetare kommer du att vara hjärtat i det administrativa team. Du kommer att ansvara för smidig ärendehantering, samordning av kundtjänst och stötta företagets serviceutbud. Arbetet innefattar bland annat:

• effektiv hantering av ärenden och koordinering av resurser.
• att du upprätthåller en hög standard av kundtjänst och relationsbyggande.
• samarbete med andra avdelningar för att säkerställa att verksamheten flyter smidigt

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins.

2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2024
  • Ansök senast: 31 mars 2024

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023