Backoffice-support till Dun & Bradstreet

Backoffice-support till Dun & Bradstreet

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Entitlement Excecutive till till Dun & Bradstreets team Entitlement Managementt i Solna!

Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Trivs du att arbeta administrativt i samband med kollegor? Då är Dun & Bradstreet rätt arbetsplats för dig.

Information om tjänsten
Professionals Nord söker nu för Dun & Bradstreets räkning en Entitlement Excecutive. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Dun & Bradstreet. Tanken är att du efter 12 månader kommer bli överrekryterad till kundföretaget.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Bisnode Dun & Bradstreets önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se

Du erbjuds:

• En utvecklande roll i en dynamisk miljö
• En gedigen introduktion och upplärning för att skaffa sig de verktyg som öppnar upp för att med tiden axla mer ansvar
• En långsiktig arbetsgivare med fokus på medarbetaren

Arbetsuppgifter
Som en del av Nordic Customer Service-enheten är ditt uppdrag att säkerställa att kundservice och leveranser följer avtalen. Du kommer att hantera beställningar och supportfrågor för företagets kredit- och marknadstjänster. Du kommer att vara en del av en grupp på 8 personer inom ett team på 12. Ditt huvudansvar är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och att ställa in behörigheter vid nya leveranser. Eftersom teamet hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst den sista veckan varje månad, vilket kan påverka schemaläggning av semestrar. Som ny i teamet kommer du tillsammans med din närmaste chef att sätta upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll. Kontoret ligger i Solna, men företaget erbjuder hybridarbete med möjlighet att arbeta hemifrån hälften av tiden.

Vi söker dig som

• Har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM-system, gärna Salesforce eller annat Backoffice system
• Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Har god data och systemvana
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Vi tror att du har hög förmåga att strukturera ditt arbete, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra teamet är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och företagets arbetsmiljö.

START: Gärna i april
OMFATTNING: Heltid
STAD: Solna
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Louise Adrianzon 

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2024
  • Ansök senast: 19 april 2024

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024