OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söderberg & Partners är ett obundet företag i finansbranschen - och ledande i Sverige inom rådgivning av finansiella produkter.Vår målsättning är att bidra med råd och produkter som hela tiden gör att våra kunder ligger steget före, har kostnadseffektiva lösningar och kontroll på sina risker.Idag arbetar ca 850 medarbetare under varumärket Söderberg & Partners i Sverige.PPA söker en positiv och strukturerad backoffice-medarbetare till kontoret i Stockholm.I arbetsuppgifterna ingår bland annat kvalitetssäkring, rapportering, registrering samt avtals- och kundadministration.Arbetet är till största delen administrativt, men du har även kundkontakt och arbetet sker i nära samarbete med rådgivare och övriga kollegor.Vi söker dig som har egen drivkraft att ta tag i dina arbetsuppgifter och söka lösningar på olika frågeställningar.Har du erfarenhet av att arbeta i VISI försäkringssystem och/eller Swedsec-licens är detta meriterande.