Backofficeadministratör sökes till NordLEI

Backofficeadministratör sökes till NordLEI

Arbetsbeskrivning

Kan du snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter? Är du noggrann, flexibel och har lätt att skifta mellan olika arbetsuppgifter? Är du prestigelös, nyfiken och villig att hjälpa till där det behövs är det dig de söker! Läs vidare!
Om tjänsten
NordLEI är en webbaserad försäljare av LEI. DE är ett snabbväxande bolag och söker därför nya medarbetare till deras operations-team. Som operationmedarbetare kommer du att vara verksamhetens centrum. Du kommer att hantera inkommande kundförfrågningar från deras olika kanaler och därefter leverera en kundupplevelse i världsklass. Du kommer att vara en bidragande faktor till utvecklingen av deras processer där kvalitetssäkring och noggrannhet av data är deras största fokus.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som backofficeadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:
Hantera inkommande kundförfrågningar
Validera en stor volym data
Jobba med fondförvaltning och dess strukturer

Dina egenskaper
Vi söker dig som kan utrycka dig på svenska och engelska i tal samt skrift obehindrat. Du ska vara nogrann och ha ett öga för detaljer då ditt fokus kommer att ligga i fondförvaltning och hantera en stor volym av data. Är du driven, prestigelös, nyfiken och villig att hjälpa till där det behövs så ser vi fram emot att få in din ansökan.
Kvalifikationer:
Minst ett (1) helt års aktuell arbetslivserfarenhet inom rollen
Mycket goda kunskaper i MS Office
Mycket god allmän systemvana

Meriterande:
Tdigare arbetat som backoffice administratör helst inom finansbranchen
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag från mitten av augusti till 2023-12-31
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig linn.willberg@perido.se. Ange alltid tjänstens referensnummer 34055 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2023
  • Ansök senast: 18 augusti 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023