Backofficemedarbetare till E.ON

Backofficemedarbetare till E.ON

Arbetsbeskrivning

E.ON är övertygade om att du som är serviceinriktad, energisk och vill arbeta för ett mer hållbart samhälle har mycket att bidra med i deras verksamhet! Den här rollen passar dig som har erfarenhet av att arbeta med kundsupport och vill lära sig mer om energibranschen. Trivs du dessutom på en arbetsplats där det ställs krav på din problemlösningsförmåga och din goda samarbetsförmåga kan detta vara tjänsten för dig! Vill du vara med och bygga framtidens E.ON?

OM TJÄNSTEN
E.ONs mål är att senast 2025 erbjuda sina kunder 100 procent förnybar och återvunnen energi. Fantastiskt, eller hur!? Förutom arbetet för ett mer hållbart samhälle arbetar E.ON även för att skapa och bibehålla en inkluderande arbetsmiljö, mångfald bland sina anställda samt ligga i framkant när det gäller den digitala utvecklingen.



Du kommer att ingå i BackOffice-teamet som hanterar mätarbytesuppdrag av något mer komplicerad karaktär eller där man inte kan byta mätare inom den tidsperiod som är planerad för en viss geografi i Sverige. Teamet kommer att bestå av en teamleader samt ca 5 andra Backofficemedarbetare med start efter årsskiftet.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos E.ON, inledningsvis 6 månader med god chans till förlängning förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och E.ONs önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work

ARBETSUPPGIFTER
* Hantera de ärenden som inkommer av problemlösande karaktär främst genom telefon och mail
* Boka besiktningar
* Bygga relationer med projektets interna och externa intressenter

Rollen innefattar arbetsuppgifter som sköts parallellt. Du samarbetar också med flera funktioner inom verksamheten både internt och externt.

VI SÖKER DIG SOM
* har erfarenhet inom Backoffice och/eller kundsupport
* har god vana av att arbeta i affärssystem
* har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du...
* har en bakgrund inom elnätsverksamhet och med kännedom/erfarenhet av någon typ av arbete i fält
* har erfarenhet av att arbeta i projekt

Som person är du:


* serviceinriktad
* har god samarbetsförmåga
* ansvarstagande
* problemlösande


Övrig information


* Start: början av januari
* Omfattning: Heltid
* Placering: Centrala Malmö, Carl Gustafs väg 1


Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på Academic Work under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2020
  • Ansök senast: 20 november 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Clinical Supply Lead

Clinical Supply Lead

19 november 2020

18 november 2020

Gruppchef till rättstillämpningssektionen, Flemingsberg

Gruppchef till rättstillämpningssektionen, Flemingsberg

17 november 2020