Backofficemedarbetare till Swedbank Pay

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss

Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

Customer Operations inom Swedbank Pay utgörs av ca 100 medarbetare fördelat på flera teams i Norden där vi dagligen arbetar för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.

Customer Operations är Swedbank Pays ansikte utåt - vi möter dagligen våra kunder i deras frågor om betalningar. Vi finns för att förvalta våra kunder och skapa en trygg leverans. Detta genom att kombinera den företagskraft vi har med en lösningsorienterad attityd. Vårt uppdrag är att supportera Swedbank Pays tjänster till våra kunder, partners och företagsrådgivare - från påskrivet avtal till betald faktura. Supporten sker i första hand över telefon men också via e-post. Vi har öppet årets alla dagar och förutom i Sverige så har vi även verksamhet i Finland, Norge och Danmark.

Vi söker nu en medarbetare till vår Back Office.

Som medarbetare på Back Office är du med och ansvarar för att all administration rörande vår inlösensupport blir utförd med noggrannhet och god service. Exempel på arbetsuppgifter är konkursbevakning, hantering utav fellistor, registrering utav priser, komplexa utredningar, utbilda dina kollegor mm.

Som medarbetare hos oss kommer du både att arbeta självständigt och tillsammans med dina kollegor mot gemensamt uppsatta mål. Vi ser därför att du är en engagerad lagspelare som har lätt att samarbeta med andra samtidigt som det faller dig naturligt att ta egna initiativ i ditt självständiga arbete. Du är också prestigelös, trygg och självständig men som är övertygad om att teamarbete och arbetsglädje är viktiga nycklar för att skapa ett gott resultat.

Våra arbetstider är schemalagda och kan variera något men är till största delen vardagar mellan kl. 8.30-17.00

Vi letar efter dig som gärna har kunskaper inom kortinlösen men du behöver inte vara specialist inom området. Du behöver vara noggrann, kommunikativ samt ha en analytisk förmåga och en fallenhet för att arbeta planerat, strukturerar och metodiskt och ha en känsla för service då tjänsten innefattar direktkontakt med både kunder, partners samt kollegor på andra avdelningar inom Swedbank Pay.

Vill du bli vår nästa kollega till Back Office? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är tillsvidare på heltid med start enligt överenskommelse. Placeringsort: Stockholm, Kungsgatan.

Sista ansökningsdag är 2022-05-15. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, Varosh Vartanian tel. 073-062 09 23. Varosh.vartanian@swedbankpay.se



Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58

SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023