OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bayer HealthCare är en delkoncern i den internationella koncernen Bayer AG.Bayer HealthCare utvecklar, framställer, marknadsför och distribuerar produkter för diagnosticering, förebyggande och botande av sjukdomar och ger ett väsentligt bidrag till att förbättra människors och djurs hälsa världen över.Bayer HealthCare har en omsättning på 9,4 miljarder euro (2005).Delkoncernen omfattar divisionerna Bayer Schering Pharma, Consumer Care, Diabetes Care, och Animal Health.Läs gärna mer på www.bayer.se Arbetsbeskrivning Som kundsupport/produktspecialist arbetar du med inkommande samtal från diabetespatienter och sjuksköterskor.Du svarar på frågor om produkten och hur man utläser dess svar, samt kan ge svar på generella frågor om diabetes.Vidare arbetar du som produktspecialist gentemot säljarna och stöttar vid offertframställning samt översätter och korrekturläser produktrelaterat material.Du arbetar i ett kund och kvalitetsdatasystem och sköter administration relaterat till detta.Arbetet utförs i Bayers Sverigekontor i Frösunda Park i Stockholm och tillträde för tjänsten är i augusti-september 2007.Vem är du?Vi vill att du har erfarenhet och kunskap om diabetes och att du har en sjuksköterskeutbildning eller motsvarande.Om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter är det meriterande, men viktigast är att du har erfarenhet från att ge service och arbeta med administrativa arbetsuppgifter.Du har goda kunskaper i svenska och engelska och är van att arbeta i Officepaketet.Som person har du en stor empatisk förmåga, är serviceminded och smidig.Du har förmåga att arbeta självständigt och bemöta många olika typer av människor. Kontaktperson Du söker ovan nämnda tjänst via länken nedan.Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.