Bemaningsansvarig/säljare

Arbetsbeskrivning

Prime Care är ett välkänt och etablerat bemanningsföretag inom vård och omsorg. Vi arbetar med uthyrning, entreprenader och rekrytering till landsting, kommuner och privata företag och vårdinrättningar. Vi tillhandahåller personal såsom läkarsekreterare, undersköterskor, sjuksköterskor, arbetsledare och konsulter.

Vi söker nu en affärsdriven kund- och bemanningsansvarig säljare som vill vara delaktig i att driva företaget framåt.
Tillträde snarast.

Arbetsuppgifter

Ditt huvudansvar som kundansvarig säljare är att skapa och utveckla affärer med nya och befintliga kunder genom både personliga möten och telefon. En viktig del kommer vara nyförsäljning och du förväntas själv kunna skapa ingångar till nya spännande kunder. Du driver självständigt hela säljprocessen och har helhetsansvar för din befintliga kundstock. I ditt arbete kommer du att ha kontakt med beslutsfattare på olika chefsnivåer och vi söker dig som är duktig på att bygga långsiktiga och nära relationer med kunder.

Du kommer att ansvara för att driva egna rekryteringsprocesser där du granskar CV, genomför kandidatintervjuer, skriver anställningsavtal och konsultuthyrningen till våra kunder.

Du kommer att kontinuerligt administrera och dokumentera ditt arbete med konsulter och kunder i vårt affärssystem Intelliplan. Har du erfarenhet av att arbeta i något liknande affärssystem är det meriterande.

Du jobbar huvudsakligen från vårt huvudkontor i Stockholm, men våra kunder och de tjänster vi bemannar utförs över hela landet.


Vem är du?

Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet och framgång inom försäljning och har arbetat med tjänsteförsäljning, gärna inom konsultbranschen.

Det är meriterande om du har erfarenhet av att driva rekryteringsprocesser där du granskar CV samt genomför kandidatintervjuer.

Det är även meriterande om du har erfarenhet från en vårdbransch och/eller en vidareutbildning inom personaladministration. Vi går mycket på personlig tillämplighet, därav vill vi att du skriver varför just du passar för den här tjänsten hos oss.

Som person är du engagerad i det du gör och har ett starkt intresse av att utveckla affären. De personliga egenskaper som värdesätts är att du har en hög aktivitetsnivå, är målmedveten och utåtriktad. För att lyckas i arbetet är det naturligt att du har en god förmåga att skapa och behålla goda relationer. Du drivs av att skapa resultat och av att, tillsammans med övriga i organisationen, arbeta mot uppsatta mål. Du har en eftergymnasial utbildning och behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.


Företagsbeskrivning

Prime står för Pålitlighet, Engagemang och Kompetens. Vill du utvecklas inom rekrytering och ta stort ansvar för dina uppdrag och driva affärer så är detta en perfekt roll för dig.

Vi erbjuder dig en fastlön och en mycket bra rörlig ersättning som du kan påverka genom dina arbetsinsatser.

Skicka in din ansökan idag och skriv gärna ditt lönekrav i ditt brev. Markera din ansökan med ämnet "bemanningsansvarig/säljare."!

Vi gör löpande intervjuer och tjänsten tillträder så snart vi har hittat rätt kandidat.
Vid frågor kontakta Prime Care, Camilla Backman på telefon 08-470 70 22 eller camilla.backman@prime.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Karlsson
08-470 70 77
Camilla Backman
08-470 70 22
Jenny Thor
08-470 70 26
Jenny Bohm

Lina Karlsson
0730222507
Lina Karlsson

Jenny Bohm

Sanna Nevalainen
08 470 70 33
Sanna Nevalainen
08-470 70 33
Lina Karlsson
08-470 70 77

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Prime
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 3 november 2016

Besöksadress

Box 10119, Stockholm
None

Postadress

Box 10119
Stockholm, 12128

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010